Veelgestelde vragen

Waarom kan ik tijdens het reserveren niet twee van de drie beschikbare stoelen selecteren?
Ik heb stoelnummer 5 en 7, zitten wij dan naast elkaar?
Ik heb een Theater aan de Schie tegoedbon/coronavoucher, hoe verzilver ik deze via de website?
Hoe kan ik mij op de wachtlijst zetten van een uitverkocht voorstelling?
In het verleden reserveerde ik via een bestelformulier, waar kan ik het bestelformulier vinden?
Zit er een drankje inbegrepen bij mijn kaartje?
Soms vind ik het geluid te hard in de zaal. Kan Theater aan de Schie daar iets aan doen?
Mag mijn kind op schoot tijdens de voorstelling?
Mag ik mijn jas mee de zaal in nemen?
Wat zijn de openingstijden van de theaterkassa?

Nieuwsbrief inschrijven


Blijf op de hoogte van onze voorstellingen en het laatste nieuws van Theater aan de Schie!

En volg ons op onze social media kanalen: