Veelgestelde vragen

1. Ik heb stoelnummer 5 en 7, zitten mijn partner en ik naast elkaar?
Ja, u zit naast elkaar. Het theater kent even en oneven stoelnummers. Aan de linkerzijde van de zaal vindt u de even nummers, aan de rechterzijde van de zaal de oneven nummers.


2. Wanneer ik een reservering maak en ik twee stoelen wil selecteren op de plattegrond waar er nog drie naast elkaar vrij zijn, kan dit niet. Hoe kan dat?
Bij het kiezen van eigen plaatsen houdt de website automatisch in de gaten dat er geen lege, niet te verkopen, stoelen achterblijven. De website probeert voor zoveel mogelijk aansluiting te zorgen. Is er verder geen plaats meer in de zaal of op het balkon en wenst u graag kaarten, neemt u dan contact op met het bespreekbureau via telefoonnummer (010) 2 467 467.


3. Mag mijn kind op schoot tijdens de voorstelling?
U mag uw kind tijdens de voorstelling op schoot houden. U dient wél een stoel te reserveren voor uw kind, in verband met de veiligheidsvoorschriften van de brandweer. U kunt ook een stoelverhoger lenen bij de garderobe. Dan kunnen u en uw kind optimaal genieten van de voorstelling. Let op: baby's hebben geen toegang tot een voorstelling, mits anders staat aangegeven.


4. Soms vind ik het geluid te hard in de zaal. Kan Theater aan de Schie daar iets aan doen?

Bij elke voorstelling zijn technici van het theater en van het gezelschap betrokken. De technici van het theater helpen de technici van het gezelschap bij het opbouwen van de voorstelling. Tijdens de voorstelling zelf bedienen de technici van het gezelschap de knoppen voor licht, geluid en speciale effecten. Zij bepalen tijdens een voorstelling zelf de geluidssterkte. Onze technici meten regelmatig de geluidssterkte om te voorkomen dat de toegestane limiet wordt overschreden.


5. Tijdens het reserveren krijg ik geen plattegrond te zien, waardoor ik mijn rij en stoelnummer niet kan kiezen. Hoe kan dit?
Waarschijnlijk bent u uw theaterkaarten aan het bestellen via uw smartphone of tablet. Dan komt u op de mobiele versie van onze site terecht. Onze mobiele site is zo optimaal mogelijk ingericht voor het snel bestellen van kaarten. Dat houdt onder meer in dat ons placeringssysteem de best beschikbare plaatsen voor u selecteert. U kunt via de mobiele site niet zelf uw stoelen kiezen. Wilt u toch liever zelf uw stoelen kiezen? Dan kunt u dat uiteraard doen via desktop of laptop. Of neem contact op met het bespreekbureau.


Kunt u de gewenste informatie niet op onze website vinden? Neem dan contact met ons op door een e-mail te sturen naar kassa@theateraandeschie.nl.

Het laatste nieuws van Theater aan de Schie in uw mailbox?